- See more at: http://www.dearsillyblog.com/2012/01/how-to-remove-page-titles.html#sthash.4CvZ6ohG.dpuf

lördag 9 maj 2015

Hejsan hoppsan allihopa!

Senast jag skrev ett inlägg var jag på väg ner till SM. Taberg Downhill Challange. Det hade jag verkligen sett fram emot! Men det slutade inte riktigt som tänkt. Jag var med om en otäck olycka. Flera gånger har jag tänkt att jag ska skriva ett inlägg om detta, och berätta hur bra det går framåt. Men tyvärr minns jag ingenting från den helgen... men jag har förstått hur hemsk olyckan var. Jag önskar så innerligt att den inte hade hänt. Men det går inte att ändra på det som har hänt. Nu satsar jag full energi på att göra rehab träning så att min kropp kommer tillbaka i form.

Jag mår bra, är glad och positiv, men fick ett tråkigt besked för någon vecka sedan. Jag får inte åka någon bräda på ett år. För det är så lång tid det tar för min panna att läka efter att jag fick operera tillbaka den. Så nu har jag ett helt år på mig att hitta på andra kul aktiviteter. Jag vet inte vad det skulle vara dock, men jag tror jag ska redigera lite film. Så jag började med att klippa ihop en edit från tjej lägret nere från Falun förra sommaren. Kika på den! Vi hade en väldigt rolig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar